Arhive lunareJune 2015

de -
7 34335

1. Am grija ca alimentatia mea  sa cuprinda obligatoriu surse de vitamina E, betacaroten,omega 3, seleniu, calciu, colagen ( varianta lichida se absoarbe mai bine-Beautin Collagen) si coenzima Q 10 ( mi se intampla sa folosesc si varianta capsule la aceasta din urma). Adica : nuci, morcovi, caise, oua, piersici, peste, migdale, alune, sardine, ficat.
2. Nu stau la soare in intervalul 11.30 – 16.30
3. Folosesc creme de corp si fata cu SPF 30
4. Dupa plaja imi ung pielea cu ulei de galbenele si migdale dulci. Sunt emoliente, calmante si contin vitamina E.
5. Imi protejez parul, in cea mai mare parte a timpului, cu o palarie, sapca, esarfa sau spray special si mi-l clatesc sub dus de fiecare data cand ies din piscina sau mare.

O vara minunata si o piele sanatoasa va doresc!

FOTO: ALEX GALMEANU PENTRU UNICA

de -
0 3557

00063-alinbotea-start-549-142-86-58-120-153-rsXijIn weekendul acesta am participat la a 10 a editie a Maratonului DHL Stafeta Carpatilor, eveniment care a devenit o traditie in randul alergatorilor amatori sau nu. Anul acesta taxa de participare va fi donata Comitetului Paralimpic Roman pentru sustinerea sportivilor care vor participa la Jocurile Olimpice de la Rio. Ma bucur ca peste 800 de oameni s-au alaturat demersului si le multumesc organizatorilor pentru sansa de a face parte din acest proiect . Le sunt recunoscatoare atletilor paralimpici care au participat la acesta cursa pentru lectia de viata pe care mi-au oferit-o ! Mult succes la Rio! 00148-andreisoimu-traseu-495-1-549-105-rsXig00068-andreisoimu-traseu-1-549-105-rsXig0136-victorvatavu-c2-425-484-139-1-549-105-rsXie0333-liviugaina-c2-549-1-105-515-52-rsXil0335-liviugaina-c2-1-549-515-105-ilXrs0337-liviugaina-c2-1-549-ilXrs Collage 2015-06-21 11_52_4600105-dragomirdragos-c1-549-484-rsXih0293-marinagarbacea-c3-semi-495-1-549-105-rsXij

 

DESPRE CURSA

Am alergat in paralel proba de stafeta si semimaraton (21,097 km) pe un traseu dificil , cu portiuni lungi de urcare si coborare. Am terminat in 54 de minute. Echipa de stafeta a fost alcatuita din urmatorii ( in ordinea intrarii in cursa):

1.      Daniel Kearvell – DHL

2.      Carmen Bruma

3.      Carmen Negoita

4.      Monica Rosu

5.      Jorge

6.      Doru Todorut

FOTO: www.maratondhl.ro

de -
4 41854

1.Chiar daca faci mii de abdomene pe zi , nu vei avea un abdomen plat si conturat daca nu ai grija ce, cat si cand mananci.
2. Antrenamentele cardio, in care iti lucreaza toate grupele musculare, sunt la fel de importante ca abdomenele clasice.
3. Pune accent pe antrenamentele scurte si intense, de henul HIIT ( Hight Intensity Interval Training) . Gasesti cateva exemple pe www. carmen-bruma.ro la categoria antrenamente
4. Evita zaharul, fainoasele, alcoolul! Bea zilnic 35-40 ml de apa/kg/corp

5. Nu poti sa slabesti DOAR in zona abdomenului . Nu exista TONIFIERE fara SLABIRE. E ca si cand te duci la coafor si ceri sa te vopseasca fara sa te spele…”