Arhive lunareNovember 2015

de -
1 7212

O varianta de mic dejun energizant, de post si fara gluten

INGREDIENTE

Lapte de cocos- 300 ml

Fulgi de hrisca- 3 linguri

Fulgi de mei- 2-3 linguri

Seminte de canepa www.canah.com-2 lingurite

Scortisoara dupa gust

Miere sau sirop de artar- optional, 1-2 lingurite

Afine – optional . Eu le-am folosit pt decor :). Combinarea fructelor cu alte alimente nu e recomandata dar conteaza toleranta digestiva individuala.

O ZI PLINA DE ENERGIE!


 

de -
1 3950

general micAm facut o pasiune pentru aceste cizme din piele maro in care ma simt excelent .  Mi le-am cumparat acum cateva saptamani de la Istanbul, dintr-un magazin de incaltaminte unicat, si n-am mai iesit din ele 🙂 Sunt foarte comode si pot fi combinate in multe tinute casual. In ziua cand am facut pozele a trebuit sa ajung in mai multe locuri, printre care si un eveniment public intr-un mall. M-am simtit bine in tinuta mea  in toate aceste ocazii 🙂

Rochie – Lure

Vesta- Lure

Plic- Accessorise

FOTO: Lucian Hugeanu plic micHalasstreet style cizme micprim plan mic

de -
1 5295

  De cand a aparut Vladut in viata mea,  stilul meu vestimentar ( din viata de zi cu zi) s-a schimbat. Prefer tinutele foarte comode, care pot fi purtate in mai multe imprejurari si momente ale zilei, cumparaturi, plimbare in parc, intalniri etc. Aceasta este una dintre ele:

Pulover: H&M

Rucsac: H&M

Pantaloni scurti piele ecologica: Zara

Ghete: Cinderella Shoes

Coafura: Cristi Pascu Exclusive www.cristipascu.ro
_20151117_111536

_20151117_111401_20151117_110954

de -
1 5926

1. Oricat de superficial ar parea diplomele antrenorului personal trebuie sa se vada pe corpul lui. De ce m-as lasa pe mana unui om care nu a fost in stare sa faca pentru el ceea ce are pretentia ca va face pentru mine
2. Antrenorul personal trebuie sa inteleaga obiectivele mele si sa le respecte. Daca ele par imposibil de realizat trebuie sa-mi comunice de la inceput
3. Sa fie capabil sa-mi dea sfaturi in materie de nutritie si sa mi le dea
4. Trebuie sa-mi modifice constant rutina de antrenament, sa stea langa mine in timpul exercitiilor, sa ma supravegheze, corecteze, incurajeze.
5. Daca ma antrenez de 2-3 ori pe saptamana, maximum 50 de minute, sa nu incerce sa-mi bage pe gat prafuri, pastile , bauturi minune pe motiv ca nu se poate altfel
6. Sa-si respecte meseria si sa fie la curent cu cele mai recente metode de antrenament sau aparate
7. Sa ma cantareasca/masoare ( bust, talie sold, brate, picior etc) la inceputul colaborarii si sa-mi monitorizeze constant evolutia
8. Sa fie in stare sa ma motiveze atunci cand am nevoie, sa ma mobilizeze cand mi-e lene sau nu am chef si sa-mi remarce progresele .

de -
14 10154

1 an si 6 luni

Inaltime: 87 cm

Greutate: 11,6 kg

Dinti: toti plus cateva masele

Imbolnaviri: o viroza la varsta de 8 luni

Pasiuni: masinile de toate felurile

Mancare preferata: bananele

Uraste: legumele !:)))Collage 2015-11-14 16_58_43IMG-20151001-WA0013IMG-20150922-WA0002IMG_20151108_142918

 

de -
1 5978

Nu va promit ca de maine veti fi ca Benjamin Button dar gesturile simple, praticate in mod constant dau sigur rezultate. Am rezumat cateva dintre ele mai jos:
Rutina de ingrijire a pielii noastre si alimentatia trebuie ajustate odata cu schimbarea anotimpurilor si adaptate noilor nevoi ale organismului.
1. Vara este un anotimp solicitant pentru piele, de aceea este important sa scapam in primul rand de celulele moarte. Astfel, primul pas in pregatirea pielii pentru toamna este exfolierea. Se pot folosi mai multe tipuri de produse exfoliante: cele cu particule mici si dure, denumite scrub si cele active chimic. Specialistii nu recomanda exfolierea mai des de doua ori pe saptamana. Eu am tenul gras si folosesc in acesta perioada, de 2 ori pe saptamana, un scrub foarte simplu de preparat , o reteta pe care am invatat-o acum multi ani de la make-up artistul Mirela Vescan. Amestec o lingurite de sare fina cu lapte demachiant (aproximativ 2 lingurite) si imi aplic amestecul pe fata umeda, masand usor pielea.
2. O alta schimbare pe care o fac in acesta perioada este introducerea serurilor in rutina zilnica. Vara ,imi incarca tenul si de aceea le evit. Serurile au formule foarte concentrate, contin molecule mult mai mici decât cele din cremele hidratante si pătrund mult mai uşor în piele având un efect intens reparator. Se folosesc in cantitate f mica, pe tenul curat, inainte de crema. De cele mai multe ori , avand tenul gras , sar peste crema si aplic doar serul. Acum folosesc unul cu vitamina C si acid hialuronic, fara ulei.
3. Si am ajuns la alimentatie si hidratare, fara de care nicio crema din lume nu are efect. In aceasta perioada organismul are nevoie de alimente bogate in grasimi de buna calitate, seleniu, zinc, magneziu, vitamina C, vitamina E, resveratrol si proteine, alimente precum avocado, nuci, struguri, afine, seminte de canepa, peste gras, dovleac . Resveratrolul , continut de strugurii negri, afine, mure , este cel mai puternic antioxidant, de 4-5 ori mai puternic decat beta-carotenul, de 50 de ori mai puternic decat vitamina E si de 20 de ori mai puternic decat vitamina C. Stimuleaza imunitatea, are un puternic efect antiinflamator si antibacterian, mentine fermitatea si elasticitatea pielii, impiedica imbatranirea prematura si este  un bun antialergic. Un alt fruct excelent pentru piele si nu numai este avocado_20151022_181851. Are grasimi bune si o cantitate mare de potasiu care normalizeaza presiunea sanguina, previne bolile cardiovasculare, stimuleaza mecanismele naturale de eliminare a toxinelor facand pielea frumoasa si stralucitoare.
Pentru ca de foarte multe ori imi e greu sa mananc toate aceste alimente zilnic, le consum sub forma unui smoothie foarte gustos , pe care il prepar cu ajutorul storcatorului prin presare la rece Kuvings care pastreaza intacte vitaminele si mineralele si foloseste maximum din fructe si legume. Rezulta un smoothie anti aging sanatos, delicios si usor de preparat. Iata reteta:
SMOOTHIE ANTI AGING DE TOAMNA
– 1 AVOCADO
– 1 MAR
– 100 G AFINE
– 100 G COACAZE
– 1 BANANA
– 100 G STRUGURI NEGRI
Se echipeaza aparatul cu sita pt smoothie, se spala ingredientele, se curata de coaja avocado si banana apoi se introduc pe rand in storcator. Datorita palniei extra largi pe care o are storcatorul Kuvings, nu e nevoie sa taiati in bucati mici fructele sau legumele.
Smoothie-ul antiaging se bea imediat dupa preparare , zilnic, dimineata timp de 1 saptamana in fiecare luna a sezonului rece. Contine o multime de elemente nutritive, necesare pielii si organismului in aceasta perioada: vitaminele E, C, magneziu, potasiu, resveratrol. _20151022_182122
Detalii despre Kuvings AICI.
Si nu uitati de voucherul cadou cu reducere de 20% valabila doar pana la data de 13 noiembrie 2015. Cod voucher BCKUV32 valabil pe www.kuvings-romania.ro.
Va doresc o toamna minunata !

de -
2 7823

INGREDIENTE

-Jumatate de cana de quinoa (100g)

-300 -350ml apa

– 1 mana de miez de nuca, proaspat curatate, de preferat.

– Jumatate de lingurita de scortisoara

-1 lingurita esenta de rom

-1 lingurita esenta de vanilie

-3 linguri de miere sau sirop de agave

Se fierbe quinoa la foc mic, aproximativ 20 min. Se stinge focul si se acopera 5-10 minute pana cand se absoarbe toata apa si se umfla un pic boabele. Apoi se adauga pe rand ingredientele. Va recomand sa puneti mierea la final dupa ce se mai raceste compozitia. In caz contrar mierea isi pierde din calitati. Mie imi place sa mananc acest desert dimineata ( din cand in cand)  in loc de mic dejun.  E satios si energizant! Sper sa va placa!

 

de -
4 11384

Toamna si primavara sunt perioadele in care sistemul nostru imunitar are nevoie de ajutor pentru ca organismul incearca sa se adapteze la schimbarile de lumina si fluctuatiile de temperatura. Efortul corpului nostru de a-si regla temperatura se face cu un consum mai mare de energie decat de obicei.
Nu-mi place sezonul rece iar organismul meu simte de obicei astenia de toamna, niciodata pe cea de primavara :). Se manifesta printr-o usoara senzatie de slabiciune a organismului si mai putina energie.
Pentru a-mi ajuta organismul in aceasta perioada eu fac urmatoarele:

– Am o alimentatie echilibrata si diversificata, bogata in fructe , legume de sezon si nuci de tot felul
– Ma hidratez corespunzator, 35 -40 ml/kg/corp
– Ma odihnesc 6-7 ore pe noapte ( cand e de acord si Vladut)
– Fac in mod constant miscare.
– Beau timp de 1 luna un suc pentru intarirea imunitatii. Il pregatesc cu storcatorul prin presare la rece Kuvings cu ajutorul caruia obtin cantitatea maxima de suc din catina dar si din alte fructe si legume, asa cum veti vedea in video-ul de mai jos . Detalii despre Kuvings AICI

Gasiti reteta mea de suc pentru intarirea sistemului imunitar in filmuletul de mai jos:

SI O SURPRIZA LA FINAL ! Am pentru voi un voucher de reducere de 20% pentru orice presa la rece Kuvings – cod BCKUV32 valabil pana la data de 13 noiembrie pe www.kuvings-romania.ro.