5 STRATEGII SIMPLE SI EFICIENTE CA SA NU TE INGRASI IN VACANTA

0
2767

Pentru mine vacanta inseamna rasfat iar rasfatul vine la pachet si cu placeri culinare care ingrasa. De-a lungul timpului am experimentat mai multe strategii astfel incat  sa nu-mi anulez eforturile de pana atunci dar in acelasi timp sa ma bucur de concediu si sa nu-mi refuz nicio placere….poate doar sa o aman putin :).

Iata ce a functionat in cazul meu:

  1. Alimentele periculoase pentru silueta le mananc in prima parte a zilei pana la ora 15-16. La inceput mi se parea un pic ciudat sa mananc inghetata sau amandine la micul dejun dar m-am obisnuit imediat 🙂
  2. Masa de seara contine alimente usoare si putini carbohidrati. De cele mai multe ori aleg o friptura ( pui, peste, vita, muschi de porc) cu legume proaspete ( fara sosuri). Intotdeauna este cea mai sigura combinatie pentru ca are un grad mare de satietate si nu ingrasa ( presupunem ca nu mananci 1 kg de carne)
  3. Intotdeauna fac miscare in vacanta! Nu e o corvoada, e o placere la care nu renunt. Pot sa o fac oriunde, in camera de hotel, in aer liber si nu am nevoie de niciun echipament sofisticat. Ma folosesc de scaune, pat, canapea, prosoap, perete, geamantan etc. Gasiti pe canalul meu de youtube o multime de exemple.

https://www.youtube.com/channel/UCUJ326ysoTr-Ev9gBnkpVlg

  1. Am grija ca meniul meu zilnic sa contina suficiente proteine ( minimum 1 g proteina/kg corp). Dintre toti macronutrientii, proteinele au cel mai mare efect termic , intre 20-30% . Asta inseamna ca organismul consuma 30% din valoare calorica a unui aliment proteic doar pentru procesarea lui. Mananc zilnic asadar una din variantele urmatoare : peste, fructe de mare, oua, carne, iaurt,chefir, sana,
  2. Intre mese, beau un smoothie din legume care imi atenueaza senzatia de foame , ma hidrateaza si imi asigura o serie de vitamine si minerale de care corpul meu are nevoie. De obicei, cand sunt acasa , il pregatesc cu ajutorul storcatorului prin presare la rece Kuvings CB_002 (1)CB_001 (1)

Ingrediente

250 g rosii

100 g castraveti

1 mar verde

o mana busuioc proaspat

cateva frunze de menta

Se echipeaza aparatul cu sita pt smoothie, se spala  ingredientele si se introduc pe rand in storcator. Smoothie-ul rezultat se toarna in pahar si se bea imediat. Detalii despre Kuvings AICI