AVANTAJELE MICULUI DEJUN PLUS UN EXEMPLU DE POST

AVANTAJELE MICULUI DEJUN PLUS UN EXEMPLU DE POST

de -
0 3250

Cu siguranta stiti proverbul “micul dejun il mananci singur, pranzul il imparti cu prietenii iar cina o dai la dusmani” sau variante similare care subliniaza importanta primei mese a zilei.  In romana termenul “mic dejun ” nu e o alegere potrivita cu semnificatia . Engleza in schimb are o denumire mult mai sugestiva, termenul “breakfast” (mic dejun) vine de la “break”-pauza si “fast” care inseamna si post. Iata cateva avantaje concrete ale micului dejun care ar trebui sa se numeasca de fapt marele dejun:

  1. Micul dejun iti da energia de care are nevoie organismul tau la inceput de zi.
  2. Micul dejun scade riscul de a deveni supraponderal sau obez.
  3. Micul dejun previne gastrita.
  4. Micul dejun nu îngraşă!

Daca ai pofta de alimente care ingrasa si vrei sa le mananci fara ca silueta sa aiba de suferit, micul dejun este cea mai sigura ocazie din acest punct de vedere.

  1. Micul dejun iti asigura energia psihica si puterea de concentrare

Iar daca sunteti in post, am o reteta deliciosa , rapida si energizanta de mic dejun, budinca de chia cu lapte de migdale. Puteti cumpara laptele de migdale din supermarket dar varianta cea mai sanatoasa si sigura este sa vi-l preparati singuri. Eu il fac foarte usor cu ajutorul storcatorului prin presare la rece Kuvings 

Micul dejun contine urmatoarele ingrediente:

150 ml lapte de migdale (am ales sa-l pregatesc in casa folosind 50 g migdale si 250 ml apa plata)

2 linguri de seminte de chia

un sfert de lingurita de scortisoara

1-2 lingurite de miere

Pentru a face laptele de migdale echipez storcatorul prin presare la rece Kuvings C9500PR cu sita pentru suc. Migdalele se lasa la inmuiat cateva ore si apoi se pun in presa la rece, alternand cu apa plata. Pulpa eliminata se mai poate refolosi de 2-3 ori, adaugandu-se in continuare apa. Laptele va iesi destul de gras si nu e nevoie de punga pentru strecurat ca atunci cand faceti laptele la blender. Se toarna laptele de migdale intr-un bol si se adauga semintele de chia. Asteptati cateva minute pana cand amestecul capata o consistenta mai groasa dupa care puneti scortisoara, mierea si amestecati.

Se consuma dimineata, imediat dupa preparare si va asigura energia pentru o mare parte din zi.

Detalii despre storcatorul cu presare la rece Kuvings C9500 gasiti AICI cb_001-5

Articole similare

0 520

1 2022

Nici un comentariu

Lasa un raspuns: