CUM SARI COARDA CA SA SLABESTI

3
31112

Saritul corzii este unul dintre cele mai eficiente antrenamente de tip cardio daca stii cum sa-l faci. Sunt implicati in miscare toti muschii corpului iar arderile sunt mai intense cateva ore bune dupa ce ai terminat antrenamentul.

Eu combin mai multe stiluri de a sari, gasiti cateva dintre ele in video-ul atasat, pe care l-am filmat intr-o vacanta. Apropos, coarda este accesoriul care nu trebuie sa-ti lipseasca din bagaj atunci cand calatoresti. Nu vei fi tentat sa renunti la antrenamente pe motiv ca nu ai avut acces la o sala de fitness  sau era prea frig/cald afara :). Eu am sarit coarda in multe camere de hotel si inca sunt primita acolo :).

Iata cateva elemente importante de care eu tin cont atunci cand ma antrenez cu ajutorul corzii:

  1. Folosesc o coarda cu greutati ( manerele au aprox. 200 g fiecare)
  2. Fac un antrenament cu coarda o data pe saptamana sau maximum la 2 saptamani
  3. Nu repet un antrenament decat dupa 1 luna
  4. Folosesc urmatoarele combinatii: 1 minut sarituri/30 sec pauza – 10 serii SAU 3 minute sarituri/1 min pauza -4,5 serii SAU  20 sec sarituri ( cu genunchii inspre piept, cat mai sus, ritm alert)/10 sec pauza- 8 serii

 

 

3 COMENTARI

  1. Foarte util articolul!
    Coarda de sarit este un articol sportiv extraordinar pentru ca exercitiile de sarit sunt foarte solicitante si aduc rezultate rapide. Pe langa exercitiile de tip cardio (ideale pentru slabit), cu coarda de sarit iti poti dezvolta muschii picioarelor, ai feselor si iti poti mari rezistenta la efort pentru ca saritul presupune suportarea greutatii proprii, intr-un ritm alert.

    Cred ca coarda cu greutati este ideala pentru avansati sau pentru cei care au o forma fizica foarte buna. Este prima oara cand aud despre repetarea antrenamentelor (decat dupa 1 luna). Ajuta la ceva?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here