LISTA DE CUMPARATURI PENTRU UN POST FARA KILOGRAME IN PLUS!

1
3301

Multi dintre cei care tin post constata la sfarsitul acestuia ca au acumulat cateva kilograme iar starea lor de sanatate este departe de a fi optima. Excesul  de carbohidrati simpli , cantitatea prea mica de proteine , fibre si lipsa miscarii  sunt de cele mai multe ori cauzele ingrasarii in perioadele de post. Va las mai jos o lista de cumparaturi  in care alimentele sunt trecute in ordinea importantei lor, astfel incat sa puteti trece peste aceasta perioada fara kilograme in plus

LISTA DE CUMPARATURI

1. LEGUME PROASPETE DE SEZON: morcov, varza, gulie, telina, pastarnac , dovleac, cartofi, ciuperci plus verdeturi, rosii, castraveti, ardei

2. LEGUMINOASE : mazare, fasole, linte, naut

3. CEREALE SI PSEUDOCEREALE –  orez basmati sau integral, cous cous , arpacas, quinoa, mei, amaranth , hrisca, ovaz – cu moderatie ! ( 100-150 g /zi)

4 .OLEAGINOASE -nuci , migdale , seminte de dovleac crude, seminte de floarea soarelui- cu moderatie ( 1-2 pumni de semin de seminte crude/zi)

5. FRUCTE PROASPETE : mar, gutuie, para, grepfruit, portocale , fructe de padure (congelate)

6. POLEN

7. LAPTISOR DE MATCA

8. PAINE INTEGRALA SAU CRACKERS FARA ZAHAR

9. MASLINE- cu moderatie

10. Sos de rosii fara zahar.  Contine mai mult licopen decat rosiile proaspete si merge adaugat peste cereale sau leguminoase

 

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here