Top 5 alimente anti-imbatranire

0
3267

Modul în care îmbătrânim ţine în mare parte de moştenirea genetică dar, cu siguranţă, toţi ne dorim să încetinim acest proces. Jane Fonda pare să fi reuşit acest lucru. Ea spune că unul dintre ingredientele îmbătrânirii frumoase şi lente este alimentaţia echilibrată şi corectă. Am făcut pentru dumneavoastră un top al alimentelor anti IMBATRANIRE…

LOCUL 1
Pe locul întâi în topul alimentelor anti îmbătrânire se află strugurii negri. Consumaţi cu tot cu coajă şi sâmburi furnizează organismului resveratrol, taninuri, acid elagic şi izoflavonoide care neutralizează acţiunea nocivă a radicalilor liberi, principalii factori care provoacă îmbătrânirea celulară. Strugurii încetinesc îmbătrânirea, contribuie la menţinerea supleţii pielii şi cartilajelor, inhibă efectul nicotinei, au rol detoxifiant şi curaţă organismul de rezidurile metabolice.

LOCUL 2
Locul 2 în top este ocupat de un aliment cu rol important în încetinirea procesului de îmbătrânire; peştele gras, adică somonul, tonul, sardinele, heringul sau macroul. Conţine acizi graşi esenţiali omega 3 care asigură permeabilitatea membranelor celulare, lăsând nutrienţii să intre în organism şi substanţele toxice sa iasă din celule. În plus contribuie la menţinerea depozitelor de grăsime din derm care dau elasticitate pielii şi o protejează de apariţia ridurilor

LOCUL 3
Ardeiul gras, indiferent dacă este roşu, verde sau galben nu trebuie să lipsească dintr-o alimentaţie anti aging. Are bioflavonoide şi fitonutrienţi care previn îmbătrânirea retinei şi scăderea acuităţii vizuale cauzate de înaintarea în vârstă. Reţineţi însă că ardeiul gras roşu conţine de două ori mai multă vitamina C decât cel verde, iar dacă sunteţi fumători nevoia de vitamina C este cu 70% mai mare decât în cazul nefumătorilor.

LOCUL 4

Oul intră în topul nostru pe locul 4. Este un aliment complet care, pe lângă proteinele etalon cu toţi aminoacizii esenţiali, conţine minerale şi vitamine liposolubile A, D şi E, care sunt absorbite uşor de organism.

LOCUL 5

Fructele de pădure conţin mari cantităţi de vitamina C dar şi fitonutrienţi care previn formarea substanţelor cancerigene şi a radicalilor liberi în organism. Pot fi consumate proaspete dar şi după ce au fost păstrate la congelator pentru că işi păstrează majoritatea substanţelor nutritive

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here