CE MANANC BUN, SANATOS SI RAPID DE PREPARAT CAND AM PERIOADE AGLOMERATE

4
15450

Asa cum stiti, am lansat saptamana trecuta programul online de slabit “INTRA IN ROCHIA DE MIREASA BY CARMEN BRUMA” care s-a bucurat de un succes incredibil si va multumesc pentru asta. Evident ca programul meu a fost extrem de aglomerat, am raspuns personal la sute de mesaje, am fost invitata in emisiuni tv, am dat interviuri, asta pe langa lucrurile pe care le faceam de obicei. Nu a fost deloc usor, dar am avut noroc ca sunt rezistenta la oboseala si am ajutoare :). De fiecare data cand am perioade asemanatoare incerc sa-mi pastrez obiceiurile sanatoase. Chiar daca la prima vedere pare greu sau de-a dreptul epuizant, acest lucru e o sursa de energie, asa ca nu m-am abatut de la rutina mea, mai precis sportul  si mancarea echilibrata. Evident ca nu am avut timp de gatit dar, din fericire, exista produse care vin in ajutorul oamenilor ocupati.

Conservele de legume de la d’aucy reprezinta o astfel de varianta. Au o gama foarte diversificata, inclusiv bio, iar ambalajul conservelor nu contine BPA. De asemenea, produsele nu conțin conservanți sau organisme modificate genetic, iar porumbul este fara zahar adaugat.  Legumele sunt preparate in doar cateva ore de la recoltare, ceea ce inseamna ca-si pastreaza o mare parte din elementele nutritive.

Economia de timp este un factor foarte important pentru mine. Nu as avea cum sa aștept ore intregi sa fierb fasole sau naut, sa coc sfecla rosie sau sa curat porumb ori mazare.

Exista legume pentru toate gusturile la d’aucy. Mixuri de mazare cu morcovi, fasole verde și fasole galbena, amestec mexican, porumb, spanac, sfecla rosie, naut, linte, mazare și multe altele pe care le puteți gasi cu usurinta în supermarket. Va las mai jos un exemplu de salata gustoasa, hranitoare, rapid de preparat care poate fi o masa in sine, pentru ca are toate elementele nutritive de care aveti nevoie.

SALATA PROTEICA DE SARDINE CU SFECLA ROSIE SI NAUT

INGREDIENTE

– o conserva de sardine – 150 g

– sfecla rosie d’aucy -100g

– naut d’aucy -50 g

– porumb dulce d’aucy – 30g

-un ou fiert

-mix de salata verde dupa gust

– ulei de masline- 2 linguri

-2 lingurite de seminte de canepa

Cel mai mult dureaza sa fierbeti oul :-), in rest merge totul foarte rapid pentru ca legumele sunt gata preparate, unele chiar la abur, iar ambalajul are cheita ajutatoare pe capac. Pofta buna!

 

 

 

 

 

4 COMENTARI

  1. Arata bine salata si tine multa vreme de foame. Nautul si porumbul (ca si lintea si mazarea) sunt foarte bune in salate si mancaruri ptr ca satura ptr multa vreme.
    Sa incerca salata de patrunjel,Avocado,lintea Beluga (este lintea mearga care ramane “al dente”la fiert si e foarte potrivita in salate.
    ptr martie.

  2. Cam cate calorii are salata asta? Se poate manca si seara, sau doar la pranz? Si o ultima intrebare, ce firma de sardine recomandati? Eu am luat de la Delhaize in suc propriu dar aveau un alt gramaj. Multumesc.

  3. Buna ziua!Astept programul cei 3o lei fiind trmisi online in data de 2.o3.2o18Banii fiind virati din contul mamei mele Stoianovici Anisoara Banca Raiffeisen.Multumesc anticipat.

  4. Intrebare ce faci de la balonare dupa salata.
    Si mie imi place chiar mult dar imediat ce manac salate cum ma umflu in stomac.

    Cum dai gust salatelor doar 2 linguri de ulei de masline nu are gust.
    Roxana

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here