MIC GHID AL CELUI CARE NU VREA SA SE INGRASE DE PASTE

5
6019

Sunt intrebata foarte des in aceasta perioada despre metodele care ne ajuta sa tinem kilogramele in plus, departe de noi ,in perioada sarbatorilor de Paste. Personal , cred ca sarbatorile de orice fel trebuie traite din plin , fara habotnicie, excese si orice atitudine care ne face mai mult rau decat bine dar in egala masura, daca tu esti in plin proces de slabire si ai dat jos deja un numar considerabil de kilograme, ar fi pacat sa-ti sabotezi si sa-ti anulezi propriul efort de luni de zile.

Asadar, acest articol este destinat persoanelor care se lupta cu kilogramele in plus, care au facut eforturi si au rezultate pe masura pe care nu vor sa le compromita de sarbatori dar , pe de alta parte, nu vor sa se abtina chiar de la toate mancarurile traditionale.

Un set de reguli care sa le permita sa manance din toate iar silueta sa nu aiba prea mult de suferit ar arata cam asa;

  1. GUSTA DIN FIECARE PREPARAT LA CARE POFTESTI O SINGURA DATA PE ZI DAR NU SEARA.
  2. MANANCA 3 MESE PRINCIPALE CARE SA CONTINA  PREPARATE CU PROTEINA ANIMALA (oua, friptura, drob, sarmale)  SI SALATA DIN LEGUME PROASPETE DE SEZON
  3. MANANCA DESERTUL LA SFARSITUL MESEI NU INTRE MESE SAU IN LOC DE MASA ASTFEL INCAT IMPACTUL GLICEMIC SA NU FIE ATAT DE MARE. EXCEPTIA ESTE MASA DE SEARA LA CARE TE ABTII DE LA DESERT.
  4. INTRE MESE E IDEAL SA AI UN REPAUS ALIMENTAR ( 3-4 ORE) IN CARE SA NU CIUGULESTI
  5. INAINTE SAU DUPA MASA FA MISCARE : O ORA DE PLIMBARE SAU MERS ALERT ( peste 7000 de pasi, ideal peste 10.000),ANTRENAMENTE DIN PROGRAMELE MELE, ALERGARE, MERS CU BICICLETA, ROLELE, FOTBAL,TENIS ETC
  6. NU BEA MAI MULT DE 3 PAHARE DE ALCOOL PE ZI. PENTRU FIECARE PAHAR DE ALCOOL BEA 500 ML DE APA PLATA.
  7. PASTELE DUREAZA 3 ZILE. MANANCA DOAR IN 2 DINTRE ACESTEA ALIMENTE PERICULOASE PENTRU SILUETA ( COZONAC,PASCA, SARMALE, DULCIURI,ALCOOL)

 

EXEMPLU DE MENIU PENTRU O ZI

 

DIMINEATA

2-3 oua rosii, drob ( pe saturate)

rosii, castraveti

o felie de pasca

MISCARE O ORA :  PLIMBARE, MERS ALERT, ALERGARE, BICICLETA, ANTRENAMENTE DIN PROGRAMELE MELE  ETC

PRANZ

Ciorba de miel ( dc va place)

3-5 sarmale ( cu 2 linguri de mamaliga sau 2 felii de paine)

o salata verde

1-2 felii de cozonac sau alte dulciuri la care poftiti

MISCARE O ORA

 

CINA

friptura de miel ( pulpa fara grasime)

salata verde

 

SARBATORI FERICITE FARA KILOGRAME IN PLUS !

PROGRAMELE MELE DE SLABIT SI TRANSFORMARE CORPORALA SUNT DISPONIBILE PE ACEST SITE: https://www.carmen-bruma.ro/supersilueta-de-plaja-by-carmen-bruma/

Abdomenul de urgenta by Carmen Bruma

5 COMENTARI

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here