5 GRESELI DIN CAUZA CARORA NU SLABESTI

9
45938

5 GRESELI DIN CAUZA CARORA NU SLABESTI

 

Am inceput sa merg la sala , incerc sa mananc sanatos si cu toate astea nu slabesc ba din contra am mai pus cateva kilograme”. Primesc des astfel de mesaje asa ca m-am gandit sa rezum cateva din lucrurile care va saboteaza eforturile. Daca te regasesti in mesajul anterior e posibil sa faci una sau mai multe dintre greselile de mai jos:

1.Supraestimezi antrenamentul si efectele lui. Daca ai senzatia ca poti sa mananci orice si oricat pentru ca te duci de 2-3 ori pe saptamana la sala, te inseli. Daca vrei sa slabesti NU ESTE SUFICIENT sa mananci sanatos si sa mergi la sala. Trebuie sa mai ai si un DEFICIT CALORIC , adica sa consumi mai multe calorii decat introduci prin mancare. Din experienta mea, antrenamentele de intensitate moderata maresc pofta de mancare iar antrenamentele foarte intense o scad.

2.“Mancatul sanatos” nu garanteaza slabirea ba poate foarte usor sa ingrase. Migdalele, somonul, nucile, branza, cartofii la cuptor, hummus etc. sunt toate foarte sanatoase dar si foarte calorice. Daca le mananci “la liber” fara control pentru ca sunt ” safe”, s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta atunci cand te vei masura/cantari.

3.Daca “mersul la sala” scade nivelul activitatii fizice nestructurate din programul tau zilnic, iar nu e bine. Pe intelesul tuturor , daca te duci la sala 2 ore pe zi iar dupa aia zaci pe un scaun/canapea si nu mai ai niciun fel de alta activitate ( mers pe jos, spalat, calcat, carat 3 sacose etc) si mananci un pic mai mult , sa nu te mire daca nu vei slabi sau chiar te vei ingrasa.

4.“Eu am eliminat zaharul si l-am inlocuit cu mierea “. Alta greseala pe care o aud des de la oamenii care vor sa slabeasca. De ce? O lingurita de miere are 8-10 g si 25-30 cal. O lingurita de zahar are 5 g si 15-20 cal. Deci mierea e mai densa si la volume egale contine mai multe calorii. Se absoarbe rapid in sange, creste brusc glicemia, e formata tot din molecule de glucoza si fructoza si o consumam cu generozitate fara mustrari de constiinta.

5.” Eu nu beau apa in timpul antrenamentului si 2-3 ore dupa ca sa slabesc”. GRESIT. Nu esti sportiv de performanta care are de facut cantarul in cateva ore, esti o persoana care vrea sa elimine GRASIMEA, adica sa slabeasca. Din pacate organismul nostru renunta la grasime cu mare greutate, in ultimul rand. Elimina mai intai apa, apoi continutul intestinal, glicogenul, masa musculara si abia apoi grasimea. Cand pune la loc, acumuleaza exclusiv grasime. Lipsa hidratarii afecteaza in mod negativ procesul de slabire de asta e nevoie sa bei apa daca vrei sa dai jos grasime. Atat in timpul antrenamentului cat si dupa.

6. “Nu inteleg de ce nu slabesc, mananc o singura masa pe zi seara”. Este una dintre frazele pe care le aud cel mai des. Raspunsul e simplu. Tocmai de aceea nu slabesti pentru ca mananci o singura data pe zi, seara, iar organismul infometat pe parcursul zilei stocheaza tot ce-i dai seara sub forma de grasime. “Ciugulitul” in permanenta, fie chiar si de alimente sanatoase, este la fel de pagubos cand vine vorba despre slabit. Varianta sigura si sanatoasa trebuie sa aiba 3 mese ( plus minus 2 gustari) sau 2 mese si o gustare.

SA VA FIE DE FOLOS!

Antrenamente pentru acasa gasiti si pe canalul meu

9 COMENTARI

  1. Pentru Intoleranta la gluten se poate merge si la Institutul national de medicina alternativa si complementara soseaua Panduri, se gaseste pe google.

  2. Mulţumim pentru sfaturi. Eu fac 3 din 5 greşeli. La mine nu trebuie sa tin neaparat dieta ca sa slabesc, însă e important sa fac modificari in meniul zilnic şi musai mişcare, de orice fel.
    Îmi eşti tare dragă Carmen. Te pup 🙂

  3. I see you don’t monetize carmen-bruma.ro, don’t waste your traffic,
    you can earn additional bucks every month with new monetization method.
    This is the best adsense alternative for any type of website (they approve all websites), for more details simply search in gooogle:
    murgrabia’s tools

  4. Exprimarea ”zaci pe un scaun/canapea” este de om necivilizat si care nu accepta ca unii oameni sunt fericiti fara sa faca miscare. De fapt oamenii care fac miscare tot timpul sunt cei mai nefericiti si nemultumiti de viata lor. A face miscare non stop slabeste inima si imbatraneste pielea. O miscare in aer liber sau a inota este ceva mai natural si se poate face si fara o competitie. In rest chin chin intr-o buna zi tot grasa vei ajunge.

    • Pe ce te bazezi cand afirmi :oamenii care fac miscare tot timpul sunt cei mai nefericiti si nemultumiti de viata lor?? e stupid ce zici Eu ma simt mult mai fericita cand fac miscare si total nemultumita cand nu apuc sa fac. Cand ma misc ma mai multa Energie, ma simt mai pozitiva, mai optimista, mai cu mintea mai clara. Apoi, eu arat cu vreo 10 ani mai tanara, toata lumea se mira ca am copii si etc, iar masurata la aparate am o rata metabolica cu 10 ani mai Putin decat varsta. Deci cum adica, te imbatraneste miscarea? Asta e scuza ta ca sa nu te misti de pe canapea? Merg la diverse antrenamente, nu sala, ci de genul celor promovate de Carmen. Iti dau un exemplu: e acolo o femeie la 65 de ani ( la fata isi arata varsta), la corp da clasa multora de 20 de ani si pielea corpului arata de 40 de ani nu de 65. Face femeia aia niste excercitii de te face sa iti fie rusine de tine, care esti mai tanara, ca nu ai ( inca) capacitatea ei. Deci, din nou, cum adica sportul imbatraneste pielea? Nu e vorba de competitie aici, nu facem Sport sa fim in competitie, facem pentru sanatatea noastra, pentru corpul nostru. Nu, nu esti fericit fara sa faci miscare, asta crezi tu. Esti pur si simplu lenes/a, fara Chef, preferi burgerii si ciocolata la film pe canapea, non stop si zici ca esti fericit asa ( nu vorbesc despre tine, nu te cunosc, vorbesc in General). Hai sa nu mai aberam aiurea. Sportul intinereste si te mentine sanatos.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here