“MULTUMESC,MAMA !” O CAMPANIE EMOTIONANTA MARCA P&G

1
6418

De ceva vreme este difuzat la televizor un spot pe care nu ai cum sa nu-l remarci.  Se numeste “Strong” si vorbeste despre un adevar  pe care il stim cu totii, puterea pe care mamele o demonstreaza in viata de zi cu zi si pe care o transmit copiilor in momentele dificile. “Eu stiu ca poti!” sau ” Eu am incredere in tine!” sunt primele lucruri pe care cred ca trebuie sa le auda un copil. Eu i le spun lui Vladut de cand s-a nascut si sunt convinsa ca-l vor ajuta, asa cum si pe mine m-au ajutat incurajarile mamei mele.
Campania P&G  „Mulțumesc, mamă!” este dedicată Jocurilor Olimpice de la Rio și este susținută, ca și cele din anii trecuți, de un video special. Poveștile din spotul video „Strong” sunt emoționante și fiecare dintre noi, sunt convinsă, se regăsește măcar în una dintre povești. Pe mine, „Strong” m-a făcut să imi reamintesc multe momente din copilăria și adolescența mea .
“Strong“ scoate în evidenţă un adevăr  simplu: puterea pe care mamele o demonstrează în viaţa de zi cu zi are un ecou inspiraţional în momentele dificile prin care trec copiii. Acest lucru se reflectă în situaţiile uzuale sau de anvergură în care puterea demonstrată de o mamă poate face diferenţa şi culminează cu momentul în care fiecare dintre copii se foloseşte de propria încredere pentru a concura pe cea mai mare scenă din lume – cea a Jocurilor Olimpice.

“Am avut sentimentul că văd propria mea poveste“, a spus gimnasta Larisa Iordache, campioană mondială, “sprijinul mamei în momentele dificile de după accidentare m-a ajutat să privesc cu încredere înainte. Mama a fost întotdeauna o sursă de inspiraţie pentru mine. P&G recunoaşte rolul pe care mamele noastre îl au în obţinerea acestor performanţe şi de aceea mă bucur să mă număr printre sportivii susţinuţi de P&G“.
“Strong“ a fost realizat de către Jeff Nichols, regizorul de la Hollywood ale cărui producţii includ «Midnight Special», un film recent lansat, însă extrem de disputat. “Strong“ este difuzat în peste 30 de ţări, atât în format digital integral, sub forma unui videoclip de 2 minute, cât şi într-o versiune mai scurtă, destinată televiziunilor.
“Campania a pornit de la ideea că în spatele fiecărui sportiv de performanţă se află o mamă excepţională”, a spus Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer, “iar faptul că susţinem cu mândrie mamele este modul firesc în care ne raportăm la Jocurile Olimpice, pentru că brand-urile din portofoliul P&G sunt parte din călătoria pe care mamele olimpicilor, dar şi alte mame din întreaga lume, o realizează zi de zi alături de copiii lor. Vedem cât de puternice sunt mamele în fiecare moment al vieţii lor şi cum copiii preiau această forţă şi o dezvoltă pe măsură ce cresc. Prin intermediul campaniei noastre, invităm toată lumea să ni se alăture, pentru a spune la unison “Mulţumesc!“ mamelor pentru rolul esenţial pe care acestea îl au în formarea unor copii puternici.“

Iar daca, dupa ce vedeti spotul, simtiti nevoia sa spuneti “Multumesc mama!”, nu ezitati ! Eu una dintre cele mai mari bucurii pe care i-o puteti face! Multumesc mama!

1 COMMENT

Leave a Reply to Carmen Bruma Cancel reply

Please enter your comment!
Please enter your name here