LISTA DE CUMPARATURI PENTRU PROVOCAREA 14 ZILE FARA CARBOHIDRATI RAI CU 5 MINUTE DE EXERCITII ACASA ZILNIC

1
3366

Am revenit cu lista mea de cumparaturi care poate fi ajustata in functie de gusturi si ce aveti deja in casa. Provocarea poate fi tinuta si de cei care intra in post ( evident vor scoate produsele de origine animala) iar lista de cumparaturi le va fi utila. Ba chiar indraznesc sa sa spun ca postul tinut dupa cele 3 reguli ale acestei provocari va fi unul mult mai sanatos.

Inainte de lista as vrea sa fac cateva mentiuni scurte despre ceea ce numim generic legume. E un termen larg si cuprinde 3 categorii:

LEGUMELE CU UN CONTINUT MARE DE AMIDON INTRE 10-20%- cartofi si leguminoase adica fasole, mazare, linte, naut. Sunt carbohidrati buni sau glucide lente

LEGUME CU UN CONTINUT MODERAT DE AMIDON 5-9% – radacinoasele gen morcov,sfecla, gulie,ceapa

LEGUME CU PUTIN AMIDON SUB 5%- aici incadram verdeturile si cruditatile gen varza, vinete, rosii, dovlecei, ardei

Toate categoriile enumerate mai sus sunt carbohidrati buni sau glucide lente. Legumele sunt in general vegetalele cu un continut de amidon sub 10 % si de aceea  prima categorie este denumita diferit: amidonoase sau leguminoase fiind mai apropiate de cereale.

SI ACUM LISTA

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here